آمار بازدید

  • بازدید امروز : 6
  • بازدید دیروز : 4
  • بازدید کل : 47840

پیوند ها

روش مطالعه دین و زندگی


بسته فوق العاده فیزیک

روش مطالعه درس دین وزندگی(جناب رضا جهانی)

کنکوری های عزیز، تمامی نکات را با توجه به تجربیات خودم نوشته ام. امیدوارم برایتان مفید باشد.

1) اولین و مهمترین نکته: با نام خدا شروع و با عشق بخوانید. هر اتفاق یا خاطره بدی که از کلاس درس یا امتحان ویا معلمتان دارید را فراموش کنید و فکر کنید برای اولین بار است که این کتاب را میخوانید.

2) همه ی کتاب ( عناوین، سرتیترها، پرسش ها، احادیث و روایات … همه و همه …) براساس آیات ابتدا یا داخل درس است. پس مبنا و اصل یادگیری خود را بر روی آیات قرار دهید.

3) هر تیتر، پرسش یا حدیثی که درون درس است مطمئنا نتیجه ی از نکات آیات یا مفاهیم آن است. پس حتما نکات آیات را به دقت پیداکنید (بهتر است با معلم خود این کار را انجام دهید) و ارتباط هرآیه را باعنوان و هر پاراگراف پیدا و درک کنید.

4) حتما آیات را حفظ کنید. اما قبل از حفظ آیه و مطالب، سعی کنید به مفهوم آن پی ببرید.

5) نکات را از هرکتاب کمک درسی که دارید جمع آوری کنید. نیازی به خرید ده ها کتاب کمک درسی مختلف برای دین و زندگی نیست، بهتر است کتابی که معلمتان پیشنهاد کرده است را خریده و بقیه کتاب ها را از دوست خود یا کتابخانه محله تان گرفته و نکات را کامل کنید.

6) سعی کنید همه نکات مربوط به هر قسمت را درون همان صفحه (بالا ویا پایین آن) نوشته و یا در قسمتی درون همان درس بنویسید.

7) بهتر است تست های کنکور سالهای اخیر(88-89-90-91-92-93)را دست نخورده بگذارید و نکات تست های سالهای قبل تر را که مربوط به آن درس است به صورت نکته درون کتابتان بنویسید.

8) هرگز دفتر و یا دفترچه نکات، جدا از کتاب دین و زندگی نباشد. کتاب دین و زندگی را حتما حتما حتما از روی خود کتاب خوانده و نکات را نیز درون کتاب نوشته شود.

9) توصیه میکنم دین و زندگی را به شیوه ی تدریس مفهومی استاد کریمی (در سی دی های گزینه2میتوانید تدریس ایشان را ببینید) خوانده و مفهوم را درک کنید.
10) کتاب های دوم و سوم وچهارم دبیرستان را به صورت ادامه دار بخوانید یعنی مطمئن باشید که هیچ کدام از یکدیگر جدا نیستند و در صورت سوال های سخت، تلفیقی از مطالب دو یا هرسه ی کتاب را می بینید.

11) در اوایل شروع مطالعه برای کنکور فقط تست های مبحثی بزنید و هیچگاه از مجموعه ی 3درس بیشتر نزنید؛ سعی کنید تا اوایل بهمن تمامی مباحث و دروس را به صورت مبحثی و درسی، جدا جدا، تست بزنید. پس حتما در برنامه ریزیتان از 3جلسه 5/1ساعته (5/4ساعت درهفته) کمتر وقت نگذارید؛ و هیچگاه1جلسه در هفته نخوانید. هر چه برنامتان خردتر باشد میزان بازدهی بالاتر خواهد بود.

12) و برنامه کلی اینکه بهتر است دین و زندگی سال دوم را در3ماه اول (مهر،آبان،آذر) و دین و زندگی سال سوم را در3ماه دوم (دی،بهمن،اسفند) و ترم اول سال چهارم را با برنامه مدرسه تا امتحانات ترم اول و ترم دوم سال چهارم را نیز با برنامه مدرسه تا امتحانات ترم دوم تمام کنید. هیچگاه زودتر از بهمن و یا دیرتر از فروردین خواندن یک دور کامل دین و زندگی را تمام نکنید!!! هرچه زودتر تمام کنید، مطمئنا کمتر به سراغش می روید و هرچه دیرتر تمام کنید، وقت برای مرورتان کاهش می یابد. پس سعی کنید اصل برنامه ریزیتان بر این اساس باشد که تا پایان اسفند ماه خواندن دروس را تمام کنید و دردوران طلایی نوروز و بعد از آن، مرور و تست زنی کنکوری داشته باشید.

13) و توصیه اصلی ام: هیچوقت ناامید نشوید وهمیشه با انرژی مثبت و امید به فرداهای روشن مطالعه نمائید و به این ایمان داشته باشید؛ هیچ زحمتی بی پاداش نمی ماند!!!

با آرزوی موفقیت همه ی شما عزیزان کنکوری

 

روش مطالعه دین و زندگی(قلم چی)

درس دین و زندگی جز درس هایی است که به تکرار و تمرین زیادی احتیاج دارد . اگر نگاهی بر سوالات کنکور بیاندازید متوجه خواهید شد که حدود 70 درصد سوالات را آیات و احادیث تشکیل می دهند و این نشان دهنده ی اهمیت آیات و احادیث می باشد . برای مطالعه درس دین و زندگی چند موضوع را مورد توجه قرار دهید .

1- متن کتاب درسی بسیار مهم است، حتما خط به خط متن کتاب درسی را مطالعه کنید و قسمت های مهم را برای خودتان مشخص کنید و زیر آن را خط بکشید و یا با ماژیک هایلایت کنید این کار به شما کمک میکند که برای دفعات بعدی سریع تر بتوانید نکات مهم را مرور کنید

2- به سراغ آیات کتاب درسی خود رفته و آنها را کامل یاد بگیرد و سعی کنید تجزیه و تحلیل شان کنید و رابطه آنها را با متن کتاب پیدا کنید

3- احادیث کتاب از اهمییت بالایی برخوردارند و یاد گیری آنها نیز مهم هستند حتما هم حدیث و هم منبع آن را به خوبی یاد بگیرید

4- حل تست و تمرین در درس دین و زندگی از اهمییت خیلی خیلی بالایی برخوردار است زیرا با پاسخ گویی به تعداد تست زیاد ، میتواند به بالا رفتن درصد شما در این درس و فراگیری سریع تر کمک بسیار بکند

5- حتما از خودتان آزمون بگیرید پیش نهاد میکنم از کتاب آبی تعدادی تست را مشخص کنید و در پایان هر هفته از خودتان آزمون بگیرید .

 

 

روش مطالعه درس دین و زندگی + منابع پیشنهادی(مکتبستان)

مهمترین نکته درروش مطالعه درس دین و زندگی از قول برترها :

مانا ماسفی – رتبه ۷ منطقه ۱ :

دین و زندگی : ابتدا سعی می‌کردم عمیق بخوانم و دقت زیادی بگذارم . در آخر یاد گرفتم که به جای یک بار عمیق خواندن ، چند بار سطحی‌تر مطلب را بخوانم تا مطلب در ذهنم بماند.

محمد رضا غلامی – رتبه ۱۰ منقه ۲ :

دین و زندگی : متأسفانه در این درس با مشکل مواجه بودم، فقط ۵ شنبه‌ها قبل آزمون این درس را مطالعه می‌کردم تا با اصلاح روش مطالعه و تقسیم بندی آن به چند نوبت ، توانستم به موفقیت برسم.

امیر حسین پارسایی – رتبه ۷ ، منطقه ۳:

روش ابتدایی : مطالعه کتاب درسی و حفظ مطالب آن بدون توجه به مفهوم و ارتباط مطالب و دقت نکردن بر روی مبحث ترجمه

روش اصلاحی: استفاده از کتب کمک درسی و یادگیری آیات به صورت ترجمه محور و پیدا کردن کلیدهای تفسیری که مباحث و مبانی خاصی را در آیات باعث می شود.

عبدالکریم حاج قادری – رتبه ۳ منطقه ۳ :

دین و زندگی: در ابتدای مطالعه دین و زندگی بیش‌تر از کتاب درسی می خواندم و به آیات توجه کمی داشتم بعد از تعویض چندین کتاب دین و زندگی، با استفاده از کتاب جامع همگان توانستم روش مطالعه درست درس دین و زندگی را بیاموزم و با استفاده از نمودارها و روش شاخه بندی و روش درختی و با استفاده از بخش مفاهیم آیات این کتاب که بیش‌ترین قرابت را به سوالات کنکور سراسری داشت و با مطالعه مداوم و درست درس دین و زندگی توانستم درصد قابل قبولی در کنکور سراسری کسب نمایم

احمد صوفی محمودی – رتبه ۴ شاهد :

معارف: برای معارف فکر می‌کردم تنها حفظ کردن صرف مطالب کتاب کافی است و خیلی به برقراری ارتباط بین درس ها ، فکر نمی‌کردم. وقتی نتیجه بسیار ضعیفم را در این درس دیدم ، به تغییر روش مطالعه در این درس فکر کردم و مفهومی‌تر این درس را خواندم و خیلی زود نتیجه دل خواهم را در این آزمون‌ها کسب کردم.

صدیقه مؤیدی – رتبه ۸ شاهد :

دین و زندگی : این دو درس نیاز به مطالعه فراوان دارد ، بارها باید خواند تا نکات ریزش را دریافت طوری که تسلط یافت و در آخر هر سه کتاب را بهم مسلط کرد و بهنکات مرتبطش که در سال های دیگر هم به چشم می خورد توجه کنیم ، توصیه می کنم این دو درس را زمان های نزدیک به آزمون کانون خیلی بیش تر بخوانیم چون این دو درس بسیار فرار هستند.

فاطمه زرندی – رتبه ۴ شاهد :

دین و زندگی : در ابتدا سعی می کردم مطالب را یاد بگیرم اما با توجه به سؤالات که دیدم ، متوجه شدم در این درس بیش از یادگیری ، حفظ کردن نتیجه می‌دهد بویژه در بحث آیات و روایات ، حتی متن درس‌ها هم باید حفظ شود.

 یک روش مطالعه درس دین و زندگی

درس دین و زندگی جز درس هایی است که به تکرار و تمرین زیادی احتیاج دارد . اگر نگاهی بر سوالات کنکور بیاندازید متوجه خواهید شد که حدود ۷۰ درصد سوالات را آیات و احادیث تشکیل می دهند و این نشان دهنده ی اهمیت آیات و احادیث می باشد . برای مطالعه درس دین و زندگی چند موضوع را مورد توجه قرار دهید .

۱- متن کتاب درسی بسیار مهم است، حتما خط به خط متن کتاب درسی را مطالعه کنید و قسمت های مهم را برای خودتان مشخص کنید و زیر آن را خط بکشید و یا با ماژیک هایلایت کنید این کار به شما کمک میکند که برای دفعات بعدی سریع تر بتوانید نکات مهم را مرور کنید

۲- به سراغ آیات کتاب درسی خود رفته و آنها را کامل یاد بگیرد و سعی کنید تجزیه و تحلیل شان کنید و رابطه آنها را با متن کتاب پیدا کنید

۳- احادیث کتاب از اهمییت بالایی برخوردارند و یاد گیری آنها نیز مهم هستند حتما هم حدیث و هم منبع آن را به خوبی یاد بگیرید

۴- حل تست و تمرین در درس دین و زندگی از اهمییت خیلی خیلی بالایی برخوردار است زیرا با پاسخ گویی به تعداد تست زیاد ، میتواند به بالا رفتن درصد شما در این درس و فراگیری سریع تر کمک بسیار بکند

۵- حتما از خودتان آزمون بگیرید پیش نهاد میکنم از کتاب آبی تعدادی تست را مشخص کنید و در پایان هر هفته از خودتان آزمون بگیرید .

تحلیل درس دین و زندگی کنکورتجربی ۹۳

دین و زندگی۲

سراسری تجربی ۹۰

سراسری تجربی ۹۱

سراسری تجربی ۹۲

سراسری تجربی ۹۳

درس ۱

_

_

۱

۱

درس ۲

۱

_

۱

۲

درس ۳

_

۰.۵

۱

_

درس ۴

۱

۱

_

_

درس ۵

۱

۱

_

۱

درس ۶

_

۱.۵

۱

_

درس۷

۱

_

۱

_

درس ۸

۱

۱

_

_

درس ۹

۱

۱

۱

۱

درس۱۰

_

۱

۱

۱

درس۱۱

_

۱

۱

۱

درس۱۲

۱

_

۱

_

درس۱۳

_

_

_

_

درس۱۴

۱

_

_

۱

درس۱۵

۱

۱

_

_

درس۱۶

درس جدید

_

۱

*بمانند سالهای گذشته ۹ سوال از دینی ۲ طرح شده است وآنچه قابل توجه است میل طراحان به طرح سوال از درس های ۲ و۹ می باشد.

دین و زندگی۳

سراسری تجربی۹۰

سراسری تجربی ۹۱

سراسری تجربی ۹۲

سراسری تجربی ۹۳

درس ۱

۲

۱

۱

_

درس ۲

۱

۱

۱

۱

درس ۳

_

_

۱

_

درس ۴

_

۱

۱

۱

درس ۵

۲

۱

۰.۵

۱

درس ۶

درس جدید

۰.۵

۱

درس۷

۱

۱

۱

۱

درس ۸

_

۱

۱

۱

درس ۹

۱

_

۰

_

درس۱۰

_

۱

_

_

درس۱۱

۱

_

۱

۱

درس۱۲

۰.۵

۱

_

_

درس۱۳

۰.۵

۱

_

۱

درس۱۴

_

_

_

_

درس۱۵

_

_

_

_

درس۱۶

۰.۵

_

۱

۱

 

*بمانند سالهای گذشته ۹ سوال از دینی ۳ طرح شده است که درسهای ۲و۵و۷ بیشتر مورد توجه طراحان بوده اند.

دین و زندگی پیش

سراسری تجربی ۹۰

سراسری تجربی ۹۱

سراسری تجربی ۹۲

سراسری تجربی ۹۳

درس ۱

_

_

۱

۱

درس ۲

_

۰.۵

_

۱

درس ۳

۱

۱.۵

۱

_

درس ۴

۱

۱

۲

۱

درس ۵

۲

_

۱

۱

درس ۶

درس جدید

۱

۱

درس۷

_

۱

_

_

درس ۸

۲

۱

_

۱

درس ۹

۰.۵

۱

۱

۱

درس۱۰

درس جدید

_

_

*بمانند سالهای گذشته ۷ سوال از دین و زندگی سال چهارم طرح
شده است و واضح است که درسهای ۴ و ۹ بیشتر مورد توجه طراحان بوده است.

دین و زندگی

سراسری تجربی ۹۰

سراسری تجربی ۹۱

سراسری تجربی ۹۲

سراسری تجربی ۹۳

سوالات اندیشه و تحقیق

۳

۳

۳

۲

 

دین و زندگی

سراسری تجربی ۹۰

سراسری تجربی ۹۱

سراسری تجربی ۹۲

سراسری تجربی ۹۳

سوالات آیات

۱۰

۶

۱۱

۹

سوالات حدیث

۱

۱

_

۱

سوالات متن کتاب

۸

۶

۵

۵

سوالات متن و آیه

۱

۸

۶

۹

سوالات متن وحدیث

۱

۲

۲

۱

*همانطور که مشخص است سوالاتی که ارتباط متن و آیه را مورد پرسش قرار میدهند در بشدت افزایش یافته است و در ازای آن سوالات صرفا متن کاهش پیدا کرده است.

دین و زندگی

سراسری تجربی ۹۰

سراسری تجربی ۹۱

سراسری تجربی ۹۲

سراسری تجربی ۹۳

سوالات تک قسمتی

۱۲

۱۳

۱۰

۱۰

سوالات دو قسمتی

۴

۹

۸

۹

سوالات سه قسمتی

۸

۵

۵

۶

سوالات چهار قسمتی و بالاتر

۱

۲

۲

_

*از جدول بالا مشخص است که میل طراحان به سمت سوالات تک
قسمتی و دو قسمتی است اما آنچه که پاسخ به این دو دسته(مخصوصا دسته ی اول) را مشکل
می کند به کار بردن الفاظی است که دانش آموز به راحتی نمیتواند مفهوم آن را درک
کند و نیاز دارد که دانش آموز کتب تفسیری را مطالعه و با آن الفاظ آشنا شده باشد.

صفحه بعد>

  انتشار : ۵ اسفند ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 1382

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

دانلود فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا دانلود فایل های کامل نقشه ی طرح تابلو فرش های دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا   تنها سایت ارائه دهنده فایل نقشه ی طرح های تابلو فرش (قیمت نقشه ها حداقل از 50 هزار تومان تا چندین میلیون تومان در بازار با توجه به ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

کتاب 48 قانون قدرت پرفروش‌ترین اثر برای کسانی است که خواهان قدرت هستند یا می‌خواهند خود را در برابر قدرت دیگران تجهیز کنند. رابرت گرین در این کتاب به شما می‌آموزد چگونه در تمام عرصه‌های زندگی قدرتمند شوید حجم 11 مگا بایت پشتیبانی: 09380317800 ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی انسان روح است نه جسد(۲ جلد)

دانلود رایگان کتاب صوتی انسان روح است نه جسد(۲ جلد)

  انسان روح است نه جسد (جلد 1 و 2)   نویسنده:  رئوف عبید مترجم:  زین العابدین کاظمی خلخالی کاوشی در دانش جدید روح شناسی   مطالب این کتاب تنها بحث فلسفی مبتنی بر منطق ساده نیست، بلکه روشهای علمی و تجربی است که با منتهای دقت با دقیقترین تجهیزات پیشرفته مادی، در ظرف ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش   فایل 8 هزار تستی با 2177 صفحه و 153 مگابایت حجم   ... ...

پاورپوینت پختگی اقتصادی درس 15 مدیریت خانواده و سبک زندگی پسران

پاورپوینت پختگی اقتصادی درس 15 مدیریت خانواده و سبک زندگی پسران

عنوان: دانلود پاورپوینت پختگی اقتصادی درس 15 مدیریت خانواده و سبک زندگی پسران   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 29 پوشش کامل درس   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درس     فونت های استاندارد و بک ... ...

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

کتاب صوتی بسیار مفید    #روانشناسی_تصویر_ذهنی    اثر: #ماکسول_مالتز   ترجمه: مهدی قراچه داغی    کیفیت اجرا: خیلی خوب  ... ...

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت  راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه،راه آهن و باند فرودگاه سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک ... ...

پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی هفتم

پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی هفتم

    عنوان: دانلود پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی پایه هفتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 21   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درس     فونت های ... ...

دانلود جزوه طراحی سیستم های دیجیتال دانشگاه شریف

جزوه عالی طراحی سیستمهای دیجیتال برای دانلود. دانشگاه: صنعتی شریف استاد: فصحتی فرمت: PDF پی دی اف کیفیت: بسیار عالی سال: 1401-1400 تعداد صفحات: 67 رشته: مهندسی کامپیوتر، برق نوع: تایپ شده دانلود نمونه ... ...

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

جزوه امور مالی و حقوق عمومی و دولتی با دیدگاه کاربردی در دفاتر اسناد رسمی آماده برای دانلود مشخصات استاد: سید علیرضا طباطبایی بافقی سردفتر اسناد رسمی 3 یزد و عضو جامعه سردفتران استان یزد تعداد صفحات: 143 فرمت: پی دی اف PDF حجم: 3 مگابایت کیفیت: عالی نوع جزوه (تایپی ... ...

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

  عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت چیستی انسان (2) درس 10 فلسفه پایه یازدهم انسانی   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 18     پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسیبکارگریی افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار ... ...

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

مشخصات فايل نام فايل:دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080 نوع فايل:بک دراپ،backdrop پسوند فايل اصلي:JPEG پسوند فايل فشرده:ZIP ابعاد:3712*5249 PIX کيفيت: 300 DPI ويژگي هاي فايل فایل اصلی(Original file) کاربري آسان جايگزين مناسب براي دکورهاي گران ... ...

پاورپوینت بازرگان و پسران درس 4 فارسی پنجم

پاورپوینت بازرگان و پسران درس 4 فارسی پنجم

عنوان پاورپوینت درسی: پاورپوینت بازرگان و پسران درس 4 فارسی پنجم دبستان   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 19     قسمتی از متن: اهداف درس آشنایی با ارزش علم و دانایی وکاربردهای آن در زندگی تقویت مهارت ساده نویسی در نوشتن بند معرّفی کتاب کلیله ودمنه ... ...

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه درس 10 قرآن پایه هشتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایش   تعداد اسلاید: 26       پوشش کامل درس (جلسه اول و دوم) به همراه صوت آیات   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره دکتر عبدالله شفیع آبادی

دانلود رایگان کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره دکتر عبدالله شفیع آبادی

  کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره (مصاحبه بالینی) اثر عبدالله شفیع آبادی کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره ( مصاحبه بالینی ) نوشته دکتر عبداله شفیع آبادی به آموزش مشاوران و روان درمانگران پرداخته و 44 فن مشاوره و روان درمانی مورد بررسی قرار می گیرد. در صورت مشکل در دریافت به ... ...

پاورپوینت فرهنگ و تمدن در عصر صفوی درس 14 تاریخ 11 انسانی

پاورپوینت فرهنگ و تمدن در عصر صفوی درس 14 تاریخ 11 انسانی

عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت فرهنگ و تمدن در عصر صفوی درس 14 تاریخ یازدهم انسانی فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 31 منطبق با مطالب و رئوس کتاب درسی با توجه بر اینکه این پاورپوینت به طور حرفه ای تهیه شده و مطالب کتاب را بصورت جذاب پوشش میدهد شما دبیران گرامی ... ...

کتاب گیاه شناسی یک با فرمت پاورپوینت ppt

عنوان فایل :کتاب گیاه شناسی یک با فرمت پاورپوینت نوع فایل: پاورپوینت تعدادصفحات : 250 ص   برای دانلود روی لینک زیر کلیک نمایید دانلود کتاب گیاه شناسی ۱ با فرمت پاورپوینت ppt شرح مختصر: امروزه سلول به عنوان واحد ساختمانی همه موجودات زنده معرفی می‌شود و درباره هر یك ... ...

سابلیمینال ایجاد رابطه و محبوب شدن

سابلیمینال ایجاد رابطه و محبوب شدن

گوش کردن به سابلیمینال به معنای گوش دادن به پیام‌ها یا اطلاعاتی است که به صورت ناخودآگاه به فرد منتقل می‌شوند. این پیام‌ها معمولاً به طور زیرآگاهی تأثیر می‌گذارند و به طور مستقیم در سطح آگاهی فرد قرار نمی‌گیرند. پخش زیرآگاه پیام‌ها این می‌تواند از طریق موسیقی، متن‌های ... ...

دانلود کتاب تئوری حسابداری 2 دکتر شباهنگ

دانلود کتاب تئوری حسابداری 2 دکتر شباهنگفرمت پی دی افجلد دومبا کیفیت بالافارسی ... ...

پژوهی در پیدایش و تحولات تصوف و عرفان.pdf

پژوهی در پیدایش و تحولات تصوف و عرفان.pdf

پژوهی در پیدایش و تحولات تصوف و عرفان.pdf ... ...

راهنمای کتاب احتمال، متغیرهای تصادفی و فرآیند های اتفاقی

راهنمای کتاب احتمال، متغیرهای تصادفی و فرآیند های اتفاقی 1و2 تالیف آتناسیوس پاپولیس  - یو اس پیلای برگردان نجمه رحیمی شاندیز به تعداد 248 صفحه pdf   معنی احتمال قضایای احتمال آزمایشات تکرار شده مفهوم متغیر تصادفی توابع متغیر تصادفی دو متغیر تصادفی دنباله ... ...

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما